Deletedmom34
Kizlar kadn doum uzmanlari 2.5 altinda olmasni istiyor benmkide 3.5 civariydi hamilelgn basndan beri fakat esimin kuzeni dahiliye uzmani ankarda katildgi seminerde gebelerde bu degerin 4 e kadar cikmasi normal dedi ilac verdi sadce takip altndaim 2ayda bi baktriorm bu ay yne 3.5 yine bana ilac vermio kadn doum doktrma anlattm olabilir bzlere blgi gelmedi dahiliyecler arastrma yapms olablir dedi cnku surekli bz sevk ediorz 2.5 ustndekileri arastrmalardada bebekte sorun cikmadgi icin snir 4e yukselmis olabilir dedi zatn gebelkte yukslmesi norml ama bz yukselsn istemiorz dedi 4 e kadar normal 4ten snrasi ilac gerektriomus