Neslihankadir 20 haftalık hamileyim ve yaklaşık olarak 15 hastalıktan beridir baş ağrısı çekiyorum normal bir baş ağrısı degil ensemden başıma vuran gözlerimin ağrımasına sebep olan bu ağrı için ne yapabiliriz???
Neferut Neslihankadir mutlaka tansiyon takibi yap canım benim de geçmeyen ağrım vardı sebep tansiyonmuş
Rumay Neslihankadir tansiyon takibi yapın…migren taşı diye bisey var mentollü o benim baş ağrıma baya iyi geliyor tavsiye ederim.
EksiErik Neslihankadir ayni sorunu bende yasiyorum tansiyonum yukseldigi anda ensemden beynime sakaklarima gözlerime vuruyor agrisi aglamaktan perisan oluyorum. Limonlu su buz torbasi ve uyku geciriyor birde parol aliyorum.
Aylaa123 Neslihankadir tansiyon yükseltiğinde enseden yukarıya doğru baş ağrısı yapar ve hamilelikte yüksek tansiyon riskli bir durum mutlaka doktorunuza söyleyip tansiyon takibi yapın . Tansiyon düşüklüğünde sıkıntı plmaz ama yüksekliği çok önemli
Neferut Neslihankadir söylesen de bir hafta boyunca tansiyonu ölçmeni isteyecek ben öyle yapıyorum şu an
Neferut Neslihankadir rica ederim tuzlu şeyler yememeye dikkat et canım yemeklerin salçası bile yetiyor
Neslihankadir EksiErik tansiyon çıkınca mı oluyo yoksa düşünce mi oluyor onu bir türlü çözemedim ben ama mahfoluyorum napacm byle bilmiyorum sicaklandigim xamanda öle oluyorum ben sizde aynı misiniz
EksiErik Neslihankadir Tansiyonum cikinca oluyor canim. Hava sicakken asla balkona dahi cikamiyorum gunes resmen gözlerimi aliyor. Dedigim gibi tansiyona bagli oluyor tansiyon takibi yap 14 gecerse mutlaka acile bile olsa git benim simdilik 12 seviyelerinde ama aglayarak uyuyorum bazen agridan.
Neslihankadir Aylaa123 aynen ben şuan öleyim arada bir oluyor malesef peki tansiyonu ne düşürür ne ypmaliyim
Aylaa123 Neslihankadir limonku su için ayran yada yoğurt tüketin ve öyle hissettiğinizde kafanızı soğuk suyla yıkayın. Normalde düşük tansiyonluyum ama birşeye üzülğnde hamilelikte tansiyonum yükseliyor dengelemek önemli