Bsnrarslan75 Kızlar Çarşamba günü sezaryen doğum için gün almaya gidicem ama benim korktuğum sonda acaba doktorumla konuşsam ameliyathanede bayiltiktan sonra taksa olurmu yaparlar mı özel hastanede olucam bu arada
Smy9494 Bazıları ameliyataneye gitmeden takiyor bende soracaktim doktora ama unuttum 🙃 hastaneye göre degisiyormus galiba hazır olarak gitmek lazımmış ameliyataneye o yuzden takiyorlarmis önceden
Aytug0101 Ben sonda taktirmadim istemiyorum dedim doktorumda tamam dedi ameliyattan sonra bez bağladılar sonra zaten ben ayağa kalkınca tuvalete gittim kendim ..