Hanımlar eşim 32. Haftada izine ayrilmami söylüyor ben gidebildigim yere kadar devam etmek istiyorum. Maaş konusu mesela nasıl oluyor diyelim ki 2.5 ay izin eklendi ve o yarım ay ayın 10 una denk geldi bende ücretsiz e ayrılacağım dedim o arada maaş alabiliyor muyuz?