Zaman nasıl geçti gerçekten anlamıyorum. Sürekli bi aksiyon da oldu aslında gebeliğimde.Tüp bebek annesiyim. Gebelik şekeri, enfeksiyon, tansiyon takibi ,idrarda protein kaçağı :) Ne ararsan var . Ama yine de çok şükür hep takip olmasına rağmen kızım beni zorlamadı❣️ Geçen perşembe yoğun bir akıntı geldi suyum geldi diye ortalığı ayağa kaldırdım😂😂 meğer normal akıntıymış. Sona doğru insan sanırım kendini dinliyor. Bu hafta işyerimde de son hafta 37 dolacağı için:) Ya çok değişik durumlar. Sanki hep karnımda kalacak hiç çıkacakmış gibi hissetmiyorum 🙈🙈 Hep olumlu düşünmeye çalışıyorum, herseye pozitif bakmaya çalışıyorum 🌸 Sizde durumlar nedir ,nasıl hissediyorsunuz🐣