sltn2686 Busra5354 1saate lavaboya çıkabildim ama öyle içimi boşaltır gibi olmadı yani bir ölçek yetmedi sanırım
Busra5354 sltn2686 evet yetmemiş bak bi yöntem daha ben çok çektim şimdi 30+6 olduk. Kefir tüket sabahları inanılmaz iyi geliyor. Uzun zamandır dubhalac içmiyorum ve çok rahatım.
Kubis42 sltn2686 aç ksrna içerseniz daha çabuk etki eder.kuri kayısıyı bı kaç tane bı bardağın içine ıslatın geceden sabaha kadar beklesin sabah onu tüketin aç karna olsun. Erik kurusu da tüketin çok fayda ediyor.
tatlibebegim_ Cansu-2600 doktor benim bebeğimede verdi kabız diye 3.5 aylık sabah akşam 2.5 cc ver dedi ilk defa dün akşm verdim ama kakasını yapmadı bağırsakları bozduğunu duyduk doğru mu acaba 10 gün kaka yapamadığı oluyodu
Cansu-2600 tatlibebegim_ Yok valla bana çok iyi gelmişti yani üst üste iki üç kez tuvalete cikartip rahatlatıyordu sonra normale dönüyordum. Ama şimdi herkesin bünyesi aynı değil bide bebek o yüzden yorum yapamıyorum 😏
Swan97 sltn2686 doktor bana da günde 2 ölçek verdi. Başla türlü kayısı kefir ne yaptıysam işe yaramadı çünkü