Eserbuse Kizlar merhaba, bende 4 gün önce sezeryan dogum yaptim ama göbeğim çok sis lastik gibi hissediyorum kendimi sizler korseyi ne zaman kullanmaya başladınız birde tavsiye etceginiz korse varmi
Deletedmom_110 Eserbuse Ben ilk doğumda bir hafta sonra takmıştım İkinci de yine öyle yapmayı düşünüyorum. Çıtçıtlı bel korsesi Taytlı korse ve kilotlu korse olarak üç tane aldım En kullanışlı hangisi derseniz çıtçıtlı bel korsesi tabii ki de lohusa korsesi diye geçiyor zaten. Ben sıkılaşmak istediğim için diğerlerinden de aldım
Denizz6161 Eserbuse bana doktorum taburcu olduktan sonra kullanabilirsin dedi e bebekten aldım her gün takıyorum henüz 18 gün oldu doğym yapalı ama faydasınu görüyorum
Babymom07 Canım aslında korseye hemen başlamasan daha iyi diyorlar rahim sarkması olabiliyormuş kendi kendine küçülmesi gerekiyormuş. Ama kullananlar da var ben daha doğum yapmadım o yüzden bilemiyorum 💕