SrpYlmz Arkadaşlar bir hafta sonra bebeğime kavuşacağım nasip olursa kızıma sağlik sigortası yaptırmayı düşünüyorum fakat hangi sigorta şirketinden yaptırıcam bilmiyorum tavsiyesi olan var mı?
myavocado SrpYlmz eşim ve kendim üç senedir Allianz yaptırıyoruz, inşallah bebeğe de onu yaptıracağız. Çok memnunuz biz, Ankara için iyi hastanelerle anlaşmalı, onay için filan çok hızlı oluyor işlemleri bekleme olmuyor.
SrpYlmz myavocado hastane anlaşması mı oluyor yani mesela ben şuan ki hastaneme bebeğimle devam etmek istiyorum edemez miyim anlaşması yoksa nasıl oluyor
saaahane Aillanzdan aktif sigortamız var bizimde memnunuz bir ay sonra bizimde bebiş doğacak yine aillanzdan devam edicez ama ne kadar aillanz ve paket içeriklri nedir kızlar bilgi verebilir misiniz
myavocado SrpYlmz hastane anlaşması derken her sigorta şirketi her hastanede geçerli değil, bulunduğunuz şehre göre bakıyorsunuz ona, Allianz mesela Ankara’da hangi özellerde geçerli diye. İstediğiniz hastane ile anlaşması olmazsa bir işe yaramaz.
SrpYlmz myavocado anladım çok teşekkür ederim peki fiyatla alakalı bilginiz var mı bizim normal sgk var o yüzden bebeğe tamamlayıcı sağlık sigortası yaptırıcaz kendımıze degıl
Hulo2105 SrpYlmz biz sorduk geçen ay tek bebeğe olmuyor zaten aileden birinin de olması lazım. Biz eşim ben ve bebek için tamamlayıcı sorduk allianz 50 bin anadolu sigorta ve türkiye sigorta 30-35 bin arası fiyat verdi
SrpYlmz Hulo2105 tamamlayıcı sağlık sigortası mı özel sağlık sigprtası mı yani eşimle ben istemiyoruz sadece bebeğe
myavocado SrpYlmz malesef hiç bilmiyorum fiyatları, Ocak ayında kendime tamamlayıcı 26bine yaptırmıştım ama doğum teminatı da olduğu için yüksekti, eşimin 8bin gibi bir rakamdı yine tamamlayici, bebek nasıl olacak hiç bilemiyorum
saaahane Biz yeniliyoruz 4 senedir var bizdede eşimle bana 45 bin vericez 13den sonra doğum paketlisi birde bu çocuk için fiyat veremiyorlar doğduktan sonra risk raporUna göre fiyat veriyorlarmış oda mesela ayın 13nde mi yenilendi çocuk ocakta doğdu ocaktan eylüle kadar fiyat veriyor yani sana katıyormuş hali hazırda olan birine çocuğa ayrı yapmıyorlar anladığım kadarıyla çok kafa karıştırıcı işler
SrpYlmz Hulo2105 biraz netten baktım bazı firmalarda sizin dediğiniz gibi yaş aralığı bazılarında da yenidoğana da yapılıyormuş hepsini tek tek arayıp sormak lazım
Dunyam28 Hulo2105 yanlış bilgi vermiş olabilirler mi benim oğlum 4 yaşında doğduğundan beri sigortalıyoruz.ilk 2 sene mapfre idi son iki senedir de Allianz yaptırıyoruz.