Ben dr a gittim sol kısımdaki dikiş üstü şişlik ve yürürken ağrı+yanma hissiyle kesin enfeksiyon oldum diyordum o bölgede ısı artışı da vardı çünkü dokunduğumda ama dr enfeksiyon yok köşeler genelde düğüm atılan yerler olur ondan kaynaklı şişme olmuş dedi ultrasonla baktı dikiş içerisinde sıvı birikmesi var vücut o sıvıyı kendi tolere eder emer dedi 2 haftaya biseyin kalmaz dedi bi antibiyotik yazdı bide fito krem