Esranur_06 Son adet tarihime göre 5+3 olmam gerekiyor fakat bugün doktorumuzdan 4+4 olduğunu öğrendim bu herhangi bir sorun mudur? İlk gebeliğim korkuyorum😔
Sevdali Esranur_06 bizimde ilk zaman doktorla aramızda fark vardı şusn aynıyıyız bazen adet tarihinden veya boyuttan hesaplıyorlar yanlış olabiliyor kesinleşir bi kaç haftaya
Tazeanne12 Esranur_06 korkma canım benim son adet tarihime göre 21 haftalık olmamız gerekiyor ama doktor 19+2 deyiz yani şuan geç döllenme olabilir
Btugl Esranur_06 hic korkma cnm benim bebisimde hep 1hafta geriydi doktorumuz normal derdi taki 29.haftada bu öğrendik 1hafta önde şuan 40.haftadayim hala 1 hafta önde 🤗
Esranur_06 Yok hayır demedi herşeyin yolunda olduğunu söyledi. Ama hafta uyumunun olmaması beni korkuttu
Burcuveburcum Esranur_06 doktorun herşey yolunda dediyse korkma sabret keseyi bebeği kalp atışını hayırlısıyla duyarsın inş geç döllenmedir belki
Esranur_06 İnşallah rahatladım biraz teşekkür ederim😊 bugün keseyi gördük 10gün sonrada bebeğimi görürüm inşallah 🙏🏻