Rumeysa_01 jegy yaaa 1 saat varmış aramızda ben hastanenin karşısında oturuyorum bişeye ihtiyacın olursa yazabilirsin sürekli burdayım ben zaten 💕😄
jegy Rumeysa_01 ilaç ismi vermem dogru degil aslında herkesin bünyesi farklı bn şuan sadece folik asit kullanıyorum 😊
jegy bu kontrolümde kan tahlil vs vermiştim sonuçlarına bakar ona göre ne gerekiyorsa yazar veya yazmaz bklm 😊