Ilaydaile gerçek sancı geçmez canım ama doktoruna söyle bunları çünkü bu haftalarda önemli sancılar. Bide ayakta iş yaparsanız yürürken falan agriniz olur eğer işiniz yoksa bi kaç saat sadece yatarak kendinizi gözlemleyin duş almanızı öneririm tekrar sancı varsa ne kadar aralıkta ve sıklıkta devam ediyor bakın. Benim 3dk aralıklarla sürekli sancim vardı doktora gittiğimde doğumun başladığını öğrenmiştim 36+1dim ama sizde dikkat edin