20 haftalikken su azligi,plesentada direnc kalpte aritmi sorunu her gebelikte vurdugim oksapar igneye ek olarak 5 haftalikken gebelik sekeri tanisi almamla birlikte baslayan günde 4 defa insülin macerasi ölcümler diyetler 26.haftada akcigerlerin su toplaması sonra gecmesi derken cooook stresli bir gebelik yasadim komsu ile gidip geldim yeri geldi 3 günde bir yeri geldi herhafta il disina gittim cok yorucuydu maddi manevi cok sükür ki 38+2 de planli sezaryenle 9 agustosta ikinci baharima kavustum.Ilk sezaryenim kolay gecmisti ama sezaryen sonrasi anestezi omuz agrisi yapmisti cok siddetli bir sekilde onu tekrar yasamaktan cok korkuyordum.Sezaryen günü geldiginde hep beraber doguma gittik 4 yasinda kizim var onu birakip doguma gitmek bana cok koydu aglayarak girdim sadece ona baktim kapi kapanana kadar.Iceri girdigimizde sohbet muhabbet derken spinal ignemi vurdular öyle acitan bir igne degil ben panik yapiyordum dedim bebegimi görünce hemen sakinlestirici istiyorum tamam dediler ilk bebegimde baski hissini fazla hissetmistim bunda o kadar hissetmedim.Hemen bebegimi gösterdiler öptüm sonra hafif bir gögüs ve sırt agrisi geldi midem bulandi biraz kustum sonra beni uyutmuslar uyandigimda son dikislerimi atiyorlardi beni neden uyutmuyorsunuz dedim oysa ki uyutmuslar tekrar uyanmisim sonra odaya ciktik.Kizlarim coktan tanismisti birbiriyle.Doktor 3 kilo dogar dedi ama maalesef bebegim 2500 gram dogdu cok ufak ama sagligi iyi cok sükür.Ilk kalkisim hic zor degildi adet sancisi kadar sezaryen agrim ancak oldu omuz agrim olmadi ama bu sefer de gazdan cektim bir türlü gaz atamadim yürü Allah yürü 😇 atinca rahatladim hic korktugum gibi gecmedi cok sükür ikinci sezaryeni kabus haline getirip korkmayin benden size tavsiye hamilelikte aktif olun vücut harekete ne kadar aliskin olursa ameliyat sonrasi o kadar kolay iyilesiyor doktor bile öyle dedi.Ve spinal igne sonrasi sekersiz kahve ictim bol bol onun da etkisi oldu benim dogum hikayem bu kadar Allah hepinizi saglikla kavustursun bebeklerinize