Gzd5 soyliyim yenidoğan bebeklerin ciltleri çok hassas ve her türlü yenidoğan bile olsa deterjanlar tenine temas ettiğinde dokunabiliyor bu yüzden ütülenir yüksek ısı görsün diye kirisklik için değil yani. Örneğin enfeksiyon olduğunuzda doktor çamaşırınizi pamuklu giyinin ve utuleyin der. Yani keyfi bir işlem değil. Önceden kurutma yoktu benm şimdi kurutmada bebek ayarı var ona atıyorum yüksek ısı gördüğü için ütüye gerek kalmiyor