dora2110 Kızlar son korunmasız ilişkinin üzerinden 2 hafta geçti göğüs uçlarımdaki koyu yerlerde belirgin şişkinlikler var ara ara beyaz akıntım ve mide bulantım oluyo bu kadar erkenden belirtilerin olması normal mi
elifszn dora2110 erken belirtiler birliktelikten iki hafta sonra başlıyor. Benim tam iki hafta sonra idrar testim çok silik çizgiydi. Varsa sizde test yapsanız çıkabilir bence
Mryymmm dora2110 Benim de aynı tarihlerde öyle olmuştu göğüs hassasiyeti her zamankinden farklıydı arada bıçak saplanır gibi ağırıyordu
Oyku3005 dora2110 en sağlıklısı biraz daha beklemek ben erken öğrendim 3haftalıkken şuan kalp atışını duymak için bekliyorum şans eseri erken öğrenmiştim şuan 5 haftalık olduk
Mryymmm dora2110 sabredip bekledim bat 3 gün geçikmişti mağazada midem normal olmayan şekilde bulandı yani anlık öğürme gibi birşey geldi o an anladım evde test yaptım çift çizgi gördüm yine sabredip bekledim bir kaç gün daha beta 4 bin küsürle minik kese gördük
dora2110 bebegimolacak 3 gün var gözüküyor uygulamada temmuz 18 de düşük yaptım kanamam 5 gün sürdü ona göre hesaplandı galiba
dora2110 Mryymmm test yaptınız mı önceki gebeliğimi beta 580 le öğrenmiştim aynı belirtiler vardı bende
fairytale_ dora2110 canım belirtiler hamilelik belırtısıne benzıyor düşükten hemen sonra hamilr kalma olasılığı çok yüksek bende düşük yapıp diğer ay adet olmadan hamile kalmıştım şuan 19+5 deyim 🥹sende hayırlo haber alırsın inşAlllah
dora2110 Mryymmm yaa allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin 🙏 bi düşüğüm oldu kısa süre önce o yüzden korkuyorum aslında hemen öğrenmek istiyorum
Mryymmm dora2110 beklemek daha çok stres oluşturuyorsa kan testi hemen gidin verin canınınız nasıl istiyorsa öyle yapın 😍🙏🏻
dora2110 fairytale_ yaa inşallah öyledir yarın kan vercem bugün de test yapayım bari çok heyecanlıyım 🫠