Herkese merhaba. 24. Haftada detaylı ultrason yaptırdığımda perinatoloji uzmanım suyumun biraz fazla olduğunu ve bebeğin biraz aşağıda olduğunu ama çok önemli olmadığını yakında yukarı doğru çıkar diye söylemişti. Rapor için kendi doktoruma gittiğimde suyumu biraz fazla gördüğü için şeker yüklemesi yapılması gerektiğini söyledi bunun için de 1 ay sonrasına randevu verdi. Yarın sabah 10da bunun için randevum var ama yaptırıp yaptırmamakta o kadar kararsızım ki. Siz yaptırdınız mı artısı eksisi nedir yardımcı olabilirseniz çok sevinirim