SeymaUyar Arkadaşlar selam Progestan kullanıyorum şuan 8+2 deyiz kahverengi açık renkte leke geliyor çok nadir ve çok az kese rahim ağzına yakın dedi var mı aranızda bu durumu yaşayan ne kadar daha tehlikesi vardır
Mucizebebegim1 SeymaUyar 31. Haftamdayım ve benim bebeğim de hep asagdaydı progestan kullandım uzun süre ve hersey yapmak yasaktı yürümek ev süpürmek hep uzan diyordu doktorum dikkat ederseniz hiç bişey olmaz Allahın izniyle 🥰
esolinaaaaa SeymaUyar devamlı progrstan ve iğne vuruldum ama başka bir sıkıntı olmadı çok şükür zamanında doğdu
SeymaUyar esolinaaaaa normalde fitil olarak kullandım şimdi iğne de başlattı hayırlısıyla kucağımıza almak nasip olsun inşallah
Burcin1- @SeymaUyar benimde aşagıda rahime yakın diye söylendi detaylı ultrason da 22. Haftada birşey demediler şöyle yap böyle yap diye cinsel ilişki yasaktı tek agır kaldırma. 33 haftadayım hiç yatmadım çok şükür 🙏🙏
SeymaUyar Mucizebebegim1 anladım canım çok teşekkür ederim bugün verdi bir iğne haftalık iki kere kullanacağım bakalım nasip inşallah