ferhpnar Busrw gebeliğimn başından beri Hüseyin Oğuz yuvanç a gidiyorum memnunum 35+5 olduk tavsiye ederim
Kontes001 Ben Melike savaş a gidiyordum. Sakin bir doktor. Yapılması gerekenleri alınacak ilaçları ben sormadan herşeyi söylüyordu. Beğenmeyenlerde var tabi