bebegimolacak Var mı bi farklılık nasıl gidiyor kızlar birlikte bekleyelim inşallah hepimiz bu ay güzel haberler yazalım buraya🥺
nisaaa5400 bebegimolacak valla canım bu ay başladık biz denemeye bundan önce 2 kaybım var ve bende kromozom bozukluğu olduğu oraya çıktı 2 gün önce bat 17 beklıyoruz ama hiç ümidim yok sadece karnıma kramplar giriyor bşrde çok akıntım var
Edizhr bebegimolacak çatlatma iğnesi vurundum 11. Gün bat 19 bilmiyorum hiç belirtim Yok canım baklm nasıp 3. Yü istiyorum
Kardenizz bebegimolacak geçen aydan beri deniyoruz bat 16 geçen hafta çok bulantım vardı akşamları ama şuanda yok sadece akıntım var hayırlısı olsun bende bekliyorum
Aloudn bebegimolacak Benim Bat 21 Bir gariplik var ama henüz çözemedim pekte umutlanmak ıstemıyorum acıkcası uzulmemek ıcın, Arada kramplar var hatta adet olacakmış gibi bi sancı vuruyor bazen, iştahım cok açık Bakalım hayırlısı olsun 🫶🏼
yasemin_95 bebegimolacak bizde geçen aydan beri deniyoruz 31 temmuzda denedik bat 18 geçen haftalarda adet olacak gibi kramplar oluyordu ama şuan hiç bir belirti yok biraz ümidim gidiyor gibi ama Hayırlısı olsun yine
yasemin_95 Adet gelmeden önceki haftalarda hiç belirtisi olmayan ama sonradan hamile olduğunu öğrenen oldu mu
bebegimolacak Aloudn bende aynısıyım öyle bi yiyorum ki artık bayılcam töbe töbeee Allah hayırlara çıkarsın
Elifjkl Aloudn aynı gün ve bende de aynı belirtiler var sarı akıntı var sürekli alttan bişeyler iniyor gibi
bebegimolacak Aloudn ben de valla, ama göğüsüm de ağrı yok 9 gün var gerçi regliyr şimdiden olur mu bilmiyorum. Kasıkta sancı sızlama ara ara var bide iştah açıklığı
Aloudn bebegimolacak Ya ben ilk hamileliğimde kürtaj oldum zatende o zaman göğüs ağrısı siddetli kasık batması istah artışı o şekilde anladım ama her hamilelik aynı olmuyormuş şuan o yüzden kararsızım regl oldugumda goguslerım cok şişerdi kürtajdan sonra asla reglim gogusten belirti vermiyor hayırlısı diyip geçiştirmeye calısıyorum belkide erkendir belirtiler için benimde 10 gün var