Busra-0760 Yesillendik_ bana doktorum 13+1 de %90 erkek dedi 😂 bu yüzdeden sonra yine de 16. Haftayı bekleyeceğim
Busra-0760 Yesillendik_ benim ilk gebeliğim bende merak ediyorum inşallah Hayırlısı ile kucağımıza alırız
ANKA119kara Maviss718 merhaba canım lütfen benimkini de tahmin eder misin 7+5 https://imgyukle.com/i/CCp2Pb
Ayshe-h 13+2de %70 erkek 15+4de başka bir doktor kız dedi. 19+1 de yani bu çarşambaya randevu aldım. Bakalım.
Yesillendik_ Ayshe-h ama oğlumda da olmustu 12.haftada baya net erkek dedi doktor 15 de kıza da benzettim 1 hafta sonra gel dedi erkek çıktı
Merve-metin Yesillendik_ bana doktorum 12.haftada %89 erkek dedi 14.haftada tekrar gel bakalım dedi bekliyorum şuanda
Merve-metin Seher05_ erkek bebekleri genelde erken gösteriyor dedi doktorum tabi tekrar gittiğimde netleşecek zaten kordonu ayrı bacak arasını ayrı gösterdi tabi bi sonraki gittiğimde tam netleşecek
Seher05_ Ayshe-h benim yengeme de mega medipol 12. hafta da erkek 16. da kız demiş onun kuzeninde hep erkek olacakmıs demişler bi doğmuş kız olmuş ve bu olay 2-3 yıl önce oluyor . Doktorlara güveniyoruz da bakalım 🤣
Ts355 En iyisi 16 ile 17 hafta benim doktorumda ilk erkek gibi dedi sonra kız dedi sonra değişebilir dedi değişebilir