Ailelerden uzakta yaşıyoruz eşimle, burada hiç arkadaşım eşim dostum yok 31 haftalık hamileyim odasını kurdum eşyalarını yıkadım kizimin kuruttum utuledim bu sırada yemek yaptım yedik topladım, kışlık biberler vs doğrayıp buzluğa attım 3kg biberonlar ezikler oyuncaklar kaynatildi kurulandi dolabına onlarida yerlestirdim. Oturdum kahve içiyorum ve düşündüm ki biz kadınlar olarak harika yaratilmisiz ve gık demeden sabırla herseyin üstesinden geliriz. Kimseye ihtiyacim yok Allaha şükür 😇 paylaşmak motive olmak istedim. Öyle oturup yardıma gelmesini annemin ablamin vs bekleyemem valla 😉💪🏼💪🏼💪🏼💖