Ahra
Ben oğlak burcuyum yegenimde oğlak burcu. Bence çok güzel karakter olarak olgun oturaklı insanlarız. Evet biraz inat ve dediğim dedik olabiliriz ama bizim için üslup çok önemli. Emir verilmekten hoslanmayiz ama kibar yolla bişey denildiğindede kirmadan yerine getiririz. Disiplinliyiz çok azimliyiz başarısızligi pek sevmeyiz biseye yapana kadar ugrasiriz. Biraz nemrut ve ketumuz çok fazla samimiyet kuramayiz ilk bastan ama kurduğumuz zamanda çok sadigiz. Soğuk yapımız var gerçekten heleki yüzümüz bazen sevmedigimiz birine bakarken boka bakar gibi bakabiliyoruz 😁😁 ama gerçekten tanıyıp samimiyet kurdugumuzda esprili ve eglenceliyiz. Biraz geleneksel kafamız var yeniliklere çok çok açık degiliz vs vs vs. Ben şahsen oğlak burcu çocuğum olsun isterdim yani benimkisi terazi olacak 😁