Sorum şu hanımlar doktor 37 de dikişleri alıcam dedi ama bebek normal doğum haftası 35 dedi bu gittiğimde duruma göre 34 35 de alıyoruz kurdeleyi bekliyoruz dedi ama zaten bu kadar normal doğuma yatkınken 33 de yada ip alınmadan 34 de doğurursam beni sezeryana mı sokacak