helloandhello 13 haftalık hamileyim hergun gaz sancısı bagırsaklarım hareket ediyorum gibi sanki yer değiştiriyor sonra bir sancı geliyor yaşayan var mı aranızda probiyotik kullanıyorum o iyi geliyor biraz