Mihrimer Ravziss merhaba ben şu an Metanet hanıma gidiyorum çok memnunum. Güleryüzlü ilgili genç bi kadın☺️ sorularımın hepsini cevaplıyor doğum süreciyle alakalı da bilgilendiriyor
Ada44 O hastanenin kadın doğum bölümü hariç bütün bölümlerinden çok memnunum açıkçası bana güven ve samimiyet vermiyor kadın doğum maalesef . Hamilelikte o enerjiyi yakalamak çok önemli ben yakalayamamıstım ne yazıkki ☹️
HMK Ayşe Funda demir ben ilk hamileliğimde ona gittim doğumu da orda yaptım ama ücretleri pahallandıgı için ikinci doğumumda başka bir hastaneye gittim tecrübeli ve bilgili bir doktor tahlil sonuçlarını vs güzel yorumluyor
guneyff Çalmak erdem zarife hanım gebeliğimin başından sonuna çok memnun kaldım 5 ay önce sezeryan oldum bu arada🙂