Hgoren 18 haftalık hamileyim. Sol bacağımda kırmızı ağrılı olan şişlikler çıktı ve giderek çoğalıyor, eritema nodozum teşhisi kondu. Daha önce başına gelen var mı acaba🥺
Granit Bende de çıktı.hem de iki bacağımda birden 4-5 tane .Kortizon krem başladı doktorum.gebeliğe bağlı olabilir dedi.kadın doğum doktorum bilgisinde kullanıyorum. Sizin son durumunuz ne oldu? Geçti mi?
Hgoren Granit yok geçmedi benimde. Ben sadece kadın doğum değil cildiye ve kalp damar doktoruna da göründüm. Bana da hamilelik olabilir dendi. Azalıyo su an ya da gözüm alıştı bilmiyorum
Granit Hgoren ne kadardır var ? Benim ara ara sönüyor sonra tekrar başlıyor haftaya cildime kontrolüm var bakalım
Hgoren Granit suan 22 haftalık hamileyim 15.haftadan beri var. 3 hafta raporluydum sürekli evde yattım işe geri döndüm ayagımı uzatıp çalışıyorum eskiye göre daha iyi sürekli ayağını uzatmak istiyor bu hastalık
Granit Hgoren bana bir hafta rapor verdiler .biraz söndü ama tekrar çalışmaya başladım tekrar sızladığını hissediyorum.işim gereği hep ayaktayım.Doktorlar bebeği etkilemez diyor ama sürekli aklıma inşallah etkisi olmaz yumuşak doku iltihabı olarak kafamı çok karıştırıyor.
Hgoren Granit ayakta kalınca morarıyor ve ağrıyor benim. Ben allahtan oturarak çalışıyorum. Allah kolaylık versin size de
Granit Dalja gebelik sürecimde özellikle ikinci trimester kadar devam etti . Cildiyle hekimim dinlenmen gerekiyor dedi ayaklar yukarı tuttum hep. Çok artan durumda kortizon krem verdi bir kere onu kullandım. Paniklemeyin bir sürü kan vs verdim doktorum gebeliğe bağlı çıkabilir hormon değişikliği sebebiyle dedi. Doğum sonrası geçti
Dalja Teşekkür ederim 🙏 son haftamda bende de çıktı ve pek bir bilgi yok internette. Psikolojimi çok etkiledi doğum öncesi ama geçecek inşallah