Kızlar ben hiç su içemiyorum. Normalde öyle mide bulantısı falan yaşamıyorum fakat su içtiğim zaman midem çok bulanıyor. Doktor bol su içmemi söyledi ama içemiyorum işte sonra vicdan azabı çekiyorum içemediğim için. Suyu 2lt nin üzerine çıkmazsak bebeğe herhangi bir zararı olur mu? Çünkü en fazla 2 lt içebiliyorum o da çok zorla 😔