Fatma-ylmz Kızlar merhaba benim ilk gebeliğim ve ne almam konusunda hep çelişkideyim yardımcı olursanız sevirinirim . Uygulamada satılan bir hastahane çıkışı beğendim alan var mı hiç nasıl kalitesi
muzeyyenkomurkara Fatma-ylmz https://www.instagram.com/efuliannebebektasarim?igsh=djhya2c5aTJqOTB2 Ben buraya yaptırdım diğer yerlere göre fiyatı çok çok uygun ve güzel
Deletedmom_116 Fatma-ylmz Hastane ciksii diye fiyatları çok uçuk oluyor Ben yaptırmadım ama yaptircak olsaydım güzel bir takım beğenip üstüne ismini yazdirirdim o işi yapan illa birisi bulunur
seevoolii Fatma-ylmz nakışlı müslin takım düşünürseniz kesinlikle tavsiye ederim. İnstagramda @lambkinatelier sayfasına yaptırdım. Aşırı ilgili bir satıcı
M-Urass_Mom Fatma-ylmz Lilabio’dan aldım Trendyol’dan. 667.90′a. 10′lu ve organik pamuk. İsimli. Kalitesi şahane
mujgan_33 muzeyyenkomurkara yerinden memnun kaldınız mı acaba bende oradan sipariş verdim ama henüz gelmedi. Görselini atabilir misiniz acaba
muzeyyenkomurkara mujgan_33 henüz banada gelmedi ama arkadaşım yaptırmıştı memnun kaldığı için sipariş verdim
seevoolii Fatma-ylmz sağlıkla gelsin💚 bildiğim kadarıyla müslin çalışıyorlar ama isterseniz en sağlıklı bilgiyi kendilerinden alabilirsiniz🌸
aysenuraydin2 En güzel hastane çıkışı markası Gaye bebe 👍🏻 isimli yaptırmadım yaptırmayı düşünmüyorum ☺️
gktgmom Fatma-ylmz ben instagramda ght_babyshop1 hesabından yaptırdım isimli 10’lu set halinde takı yastığıda var çok memnun kaldım yıkadım ütüledim hiçbir şey olmadı
Eda1254 Fatma-ylmz Sayfa önerisi verebilirim fiyatta uygun baya orda gencbebe diye bı sayfa görüntülü ariyip verebiliyosunuz ben öyle yaptım önlü bı hastane çıkışı 310 lira gelmedi daha gelmesini bekliyorum yeni verdim ama ben kıyafette çok para verilmeyii pek mantıklı bulmuyorum tabi bu benim fikrim