nur-can621 Kuzenim yöresel giyinip düğüne gitmiş hoşuma gidiyor beğeniyorum en son ne zaman düğüne gittim hatırlamıyorum yöresel giyinesim geldi yeni doğum yaptım içine girebilir miyim bilmiyorum 😀
Tutaste_ nur-can621 tövbeliyim 😀etekli herhangi bişey giymem eteksizse olur . Kıcım donmuştu bi kınada kynnamın zoruyla giymiştim allhtan ev yakındı eve geldim kaçıp 😀😀
Bendiyebiri_ nur-can621 bende kaynimin kinasinda giymistim en son sıcakti baya ama oğlum rahat durmadı için içinde pek rahat edemedim yoksa seviyorum ama bana çok abartılı geliyor sadeleri de çok sade 😂😂
nur-can621 Tutaste_ bizde fistan olur kına ve düğünlerde giyilir rahat uzun olduğu için altına tayt sıcak tutuyor
Tutaste_ nur-can621 fistan giydim bende kaça kaça eve geldim hasta olmuştum 😀ama giyenler güzel oluyor tabi bende olmadı 😀
nur-can621 Tutaste_ sizde de güzel durmuştur kışın altına bişey giyin yoksa hasta oluyor insan güzellik için hasta olmayalım sonra bebelerimiz var 😀
Tutaste_ nur-can621 kışta değildi ama alışmdık şeyde don durma hesabı hiç etek giymedim ben dondum ogun 😀😀😀 Ağustos ayındaydı. Giymek istiyosanız giyin tabi rhat edeniliyosanız ben tövbeliyim 😀😀
nur-can621 Tutaste_ küçüklükten beri giyiyorum alıştım abartıyı hiç sevmem ama fistanın ayrı havası var üzerine altın bide