Kızlar düşükten sonra adet görmeden hemen direkt tekrar hamıle kalan varmı ? Bi arkdasım anlattı bugun hatta düşük bile degıl doktor bebegıne saglıksız demıs almış sonra direkt adet görmeden hamıle kalmış dogurdu şuan 3 aylık bebegi. Neden bunu merak ediyorum biliyormusunuz cunku bende 1 ay once düşük yaptım kendı kanımla attım Allaha şükür adet olmadım daha normalde 5 inde oluyordum düzenlidir adetlerim ama sımdı dusukten sonra hani adet düzenide bozuluyorya agustosun sonuna kadar beklıycem zaman var daha yani aslında korunmalı ılıskı yaşadık doktor 1 adet gordukten sonra deneyebilirsin dedi çünkü ama yinede o öyle diyince kendımdende şüphe ettim aslında korunmalı ilişki oldu ama kazayla hamıle kalanları düşününce acabamı diyorum😂 test falanda bi gram yapasım yok kendıme söz verdim akışına bırakıcam kendımı üzmüycem diye belirtide yok zaten hem 😂