cansubsrr üzülme canım hersey Allahtan bende yasadım 9 haftalık kürtaj oldum kesem bostu hemen toparladım düşük gibi uzun süre korunma vermiyor doktorlar cok sükür sağlıklısın bebişin olabiliyor demekki emriyo sağlıksızsa anormallik varsa ya hic olusmazmıs yads olusup düsermis o yüzden sükür etmeliyiz belkide ben bunu sonradan anladım tekrar denersiniz hakkında hayırlısı olsun canımm