Ben normalde zaten kola tüketmezdim sonra İsrail ürünü olması sebebiyle tamemen birakmistik ailecek fakat geçen gün komşuda vardı canım istedi bir yudum içeyim dedim normalde meyvesuyu normal su yani sıvı olan ne varsa saniyede kusuyorum . Fakat kolayı bıkar kere böyle denedim ve kusmadim. Şimdi dayanamayıp küçük aldım ara ara susadigimda bir yudum alıyorum aşırı zararlı ben napcam…