Kızlar merhaba bebeğim henüz 2 günlük, Antalyada yaşıyorum hava da çok sıcak ve bu klima konusu bende anksiyete yarattı. Geceleri klimanın olduğu odada 26derece 2 fanda %60 tasarruf modunda odanın kapısı kapalı bir şekilde bebişle kalsak sizce sıkıntı olur mu? Siz bu klima konusuna nasıl bir çözüm buldunuz?