Kakuleliii Gece 03:25 te Suni sancısız, epiduralsiz, normal doğum yaptım kızlar merak ettiklerinizi sorabilirsiniz🌸
Echanim Kakuleliii Hayırlı uğurlu olsun Allah bağışlasın darısı başımıza inşallah 🌺kendi sancini kaç saat çektin kaç saat sonra doğum gerçekleşti
Kakuleliii mirzam11 1 gün önce doktorum açıklık muayenesi yaptı rahmi uyardı sonra nişanımın gelmesiyle sancılarım başladı
Kakuleliii Echanim Teşekkür ederim, Allah razı olsun 🌸 Tam anlamıyla akşam 8 de şiddetlendi, 11 de daha da şiddetlendi 03:10 da doğumhaneye girdik 15 dakika sonra bebeğim doğdu🌸
mirzam11 Kakuleliii Ya yarın da benim kontrolum var 39+0 bana da yapar inşallah bende dogururum srtık 🥲
Tlyysf Kakuleliii sağlıcakla büyüsün 🥰🥰kaçıncı gebelik bebeğiniz kaçıncı haftada döndü başaşağı doğum pozisyonu aldı 🥰
tatlibebegim_ Kakuleliii sağlıkla büyüsün bebiş bende 38+5de kendi sancımla doğum yapmıştım 3.5 ay önce kaç kg doğduu🤗
Af00 Kakuleliii gözün aydınnnn hayırlı ömürleri olsun 🫶🏻 normal doğum yapcam çok az kaldı devlet hastanesinde mi yaptınız tüm süreci sancıları vs anlatır mısınız 🫠
Kakuleliii Af00 Amin Allah razı olsun. Özelde yaptım sancılarımı hastanedeyken ailemin yanında çekebildim bu sayede