Gul75 Kızlar karnım cok sertlesiyor taş gibi oluyor bu aralar sürekli olmaya başladı cok rahatsız oluyorum
merimiri Gul75 bu haftalarda sertleşmeler normal cnm doktoruma sormuştum oda öyle demişti ama senin ki aşırıysa bilemem 🤷🏻♀️ doktoruna danışmakta fayda var
Irmak154 Gul75 ay benimde aynı kahvaltıdan sonra oluyo daha olmuyo. Allahtan kısa sürüyo çok rahatsız edici çünkü.
Momybaby Gul75 benimde çok sertleşiyor, sertleşince ağrı olmuyor ama nefesim kesiliyor gibi hissediyorum ama yeni olmaya başlamadı birkaç haftadır var.. erken gelmek istiyor bebek heralde
merimiri Gul75 illa ki vücut doğuma hazırlanıyor canım artık eskisi gibi olamicaz 🤷🏻♀️🤭 öyle öyle derken bi bakmışız bebişler doğmuş
Knuslu Bende sizinle aynı haftayım karnım çok sert oluyor ve bebeğimin hareketleri eskisine göre daha az bazen endişeleniyorum ama normal mi bilmiyorum büyüdüğü için fazla hareketli değil sanırım yada başka ne olabilir sürekli bunları düşünüyorum
Gul75 Knuslu Benımde aynı oluyo bazen hareketleri az demekki normal kontrollerde haftada 1 olmaya basladı zaten
Knuslu Gul75 evet çarşamba günü gideceğim sorarım doktora çünkü sürekli hareket etsin diye bekler oldum. Tekme atmıyor zaten ittiriyor bazende hıçıkırık hareketleri oluyor
Irmak154 Gul75 evet evet cidden zorluyor hareket edemiyorum o an. Siz çok sık oluyoss yine doktorunuza danışın. Bende bu haftaki kontrolümde sorcam bi bakalım
Yusufun_Annesi22 Yalancı sancı kasılma gibi bir şey doğuma hazırlık bir nevi o sırada yan yatıp uzanmak iyi gelir.
Gul75 Yusufun_Annesi22 Bazen yan yatınca bile fayda etmiyor ya bakalım nereye kadar dayanıcaz doğum için
Gul75 Momybaby Aynen yaa benim 37 haftada gün verdi doktor ikiz gebelik olduğundan bakalım o zamana kadar dururlarmı
Knuslu Kamilecelik ben çok kilo alsında istemiyorum oda sıkıntı ama 3300 olur sanırım benim gebelik şekerim var dikkat etmeye çalışıyorum çok iri olmasın fazla kilolu olmasın diye. önceden kilolu doğan bebek iyi olur sanıyodum ama sağlıkla doğsun da fazla kilo iyi değilmiş onu anladım hem normal doğum olursa fazla kilosu olması da zorlaştırabilir diyorum