Sürekli açım hayatımda ilk kez bu kadar kendimi aç hissediyorum doya doya yemek yemek istiyorum aklıma yemek gelince midem bulanıyor çok zorlanıyorum. 1 aydır Raporluyum 1 ay daha verdi kendimi yetersiz hissediyorum yemek yapamıyorum hep geçiştiriyoruz çok uyuyorum ama riskli gebelik hiç bir iş yapamıyorum sürekli alınıyorum çevremdekiler hayatı zorlaştırdım sanki. Bir de midem bulanmadan yiyebileceğim ve yapabileceğim yemek fikirlerine açığım