Eylul11
Bende Aras ismini çok seviyorum :) bizzat oğlunun ismi Aras olan arkadaşım bana, uyarıları dikkate almadım ama oğlum gerçekten çok yaramaz asla koyma diye beni uyardı 😂 tek söyleyen de o değildi tabi aynı tepkileri bende aldım çokta direndim ama sonra bir korkmadım değil 😁 Çağan olarak değiştirdik . İsimlerin genel bir özellik kattığına da inanıyorum aslında şahsen