Selamlar herkese , uzun zamandır oğlumuzun adına karar veremiyoruz ve en nihayetinde yiğit Ali de karar kıldık , velhasıl duyan herkes aşırı tepki veriyor 😨 Hayır sakın koymayın yiğitler çok yaramaz diye. Bütün herkes bir ağızdan aynı şeyi söyleyip aşırı moralimi bozuyorlar. Ben isimlerin, karakterlerin 💯 de yüzünü belirlediğini düşünmüyorum . Sizler ne düşünüyorsunuz ?