Selamlar. 5 yıldan fazladır çocuk istiyoruz. Bir düşük yaşadım. Kalp atışını duyamadan gelişimi durdu. 3 ay yumurta çatlatma iğnesi denedik. Bir ay da aşılama. Maalesef hep sonuç negatif oldu. Yarın 2. kez aşılama olacağım. O da olmazsa tüp bebeğe yönlendirecek doktor. Biraz stresliyim. Sizlerden dua istiyorum.