Marshmellom
Marshmellom merhabalar evet ben suan 11+4 haftalık hamileyim. Öncesinde bir kimyasal birde 8 haftalıkken kalbi duran bir gebeliğim oldu. Ama düşüklerden sonra ben bebek düşünmedim 1 sene kadar sonra denedim. Ve o ilk denemelerimde ikisinde de pik olmuştu. Sadece bunda pik göremedim. Vücudumdan anladım. Sizinde sanki 11. Ve 12. Gün yumurtlama 13. Gün çatlama olmuş gibi görünüyor. Tabi bunlar benim tahminim. İnstagramda minnakkurabiyeler adlı sayfa var sevgi abla bu testler onun zaten belki biliyorsunuz isterseniz birde ona danışın.
Ama ben ne zaman bu testleri denesem gebelik oluştu çok şükür. 🙏🏻 umarım sizinde en kısa zamanda hayırla sonuçlanır insallah🌸🤲🏻