Esra1999 malesef öyle canım herkesin doğum şekli hamileliği o kadar farklı ki o yüzden kanlı birşey gelmesini bekleme kalıda olabilir kansızda olabilir tıpkı su gelmesi gibi bazı insanlarda birden geliyor bazılarında sızıntı olarak geliyor bazı insanlarda hiç gelmiyor hastaneye bir gidiyorlar açılma 4-5 cm ama su gelmemiş hastanede patlatıyorlar. İçinize sinmeyen şeyler varsa mutlaka doktorunuzla iletişime geçin