Kızlar bugün 11+6 olduk geceleri sadece progestan fitil kullanıyorum iki gündür gece wcye kalınca kahverengi kanamam akıyor bildiğiniz ama kesiliyor sonra peceteye geliyor gram gram ağrım vs bişey yok kalp şeklinde rahme sahibim açık renk adet gibisiddetli kanama olmadığı sürece sıkıntı yok normal demişti doktorum 3 aylık olucaz yarın nasipse ama hala bu lekelenmeleri vs görünce moralim bozuluyor ister istemez 2.gebeligim ilkinde de aynı şeyleri yaşadım ama unuttum 5 sene geçti üzerinden nasıldı yattım mi kalktım mi hatırlamıyorum sizin nasıl geçiyor var mı yaşayan ben gibi