Cimenn1223 Fatmaa_D hıçkırıyor annesi amniyon sıvısı yuttuklarinda hıçkırık tutuyormuş bebitolari kızımda çok hıçkırırdı
Fatmaa_D Hatice5258 30 haftadan beri böyle ya ama çok sert itiyor karnım baya geriliyor çoğu zmn her bebek bir olmuyor sanırım ,erken mi gelmek istiyor ki diye düşünmüyorum değilim 🤷🏻♀️🌹
hepoyleolurzaten_ Fatmaa_D 32+2 haftalığım.benimde tekme deyil ayaklarınş bir sağa bir sola çeviriyor zeten çokta yeri kalmadı yavrucağımın başı aşağıda.Tıp tlp atmağı bende de oluyor.bebek hıçkırıyor demişleri 10.15 dk öylee olduğu var
M-Urass_Mom Fatmaa_D Yeri yok ki artık düzgünce rahat rahat çeksin bacağını da tekme atsın 😂 Nadirleşir tekmeleri, itmesi de artık bir tekme bu haftalarda. Tık tık düzenli gelen ses hıçkırması. Solunum denemeleri yapıyor bebiş 🥰