Birmucize Kızlar vücudumda 10 tane bundan çıktı. Aşırı derece kaşınıyor. 37+3 günlük hamileyim neden olmuş olabilir. Doktoruma yazdım ama henüz görmedi. 
BeyzaGnes12 Birmucize kasindikca kızarıyor büyüyor mu.. Benim kızım böyle sivrisinek ısırığı boyle oluyor bir kere 5 6 yerini isirmisti arı sokmuş kadar şişmişti kasidikca
Dilek_04 Birmucize 3 ay boyuncq vücudum böyle oluyordu kaç doktora gittim hiçbir şey demediler sonra kendiliğinden geçti . Cildiyeye gidin ilaç verir yoksa devam ediyor asla bitmiyor
Birmucize BeyzaGnes12 sivrisinek değil buna eminim böcek falanda değil başta öyle sandım ame bütün vücuduma yayıldı evde sivrisinek falan yok sinekte yok
Esraagunes Birmucize 10 gündür benimde vücuduma yayıldı deli gibi kaşınıyorum doktora gittim gebelikte görülen hastalıkmış 3. Trimesterde oluyormuş
Birmucize Dilek_04 netten baktım kilo alımına bağlı olabiliyormuş gebelikte ama son haftalar korktum biraz bebeğimde iki gündür az hareket ediyor
Yesilnur Dilek_04 sizin nerelerde cıkıyordu böyle kücük renksiz sivilce gibi böcek ısırığı gibi dimi? Bir de kaşımazsanız öyle deli gibi kaşınmıyordu dimi
Birmucize Sehri-erhan-123 hayır olsun ikinci gebeliğim ilk defa başıma geldi bir yerde olsa sıkıntı değil vücudumun her yerinde var
Sennur16 Birmucize 19+2 ikiz gebeyim 2gündür aynı şekilde kollarımda var doktorunuz ne dedi .Kontrolüme bir hafta var henüz sormadım
Birmucize Sennur16 çok şükür geçti iki gün falan sürü doktor sıcaktan olmuştur dedi çok üzerinde durmadı