fff9898- 37+2 haftalığım bebeğim doğum pozisyonu almış ilk doğumum normal doğum düşünüyorum bu hafta normal doğurmam için neler yapmalıyım acaba bu hafta içi doğurur muyum çok heyecanlıyım :)
biranne__ fff9898- aynen kız acelen ne doğurursun bi ara inşallah dur bakalım bizimki 29 dan beri pozisyonda bekliyor 38 olduk hala gelmedi bu bebeklere hiç belli olmuyo bize düşen oturup keyiflerini beklemek 😂😂 youtubeda simge duman egzersizlerine bak bi sen
Ozlemtoy fff9898- 36 dam beri kanalda ve nst de sancılarım var 39 4 oldum hala gelen giden yok her şey de normal ilerliyor o yüzden müdahale de edilmiyor beklemedeyiz bende 36 dan beri bu haftamı gelir diye diye 40 ı buldum neredeyse
myavocado fff9898- 37+1′im ben de bu hafta inşallah doğurmam 😅 erken daha, bebiş biraz daha beslensin gelişsin, bir gün bile fazla dursa yarar. neden doğurmak istiyorsunuz hiç değilse 38 dolsun
fff9898- cakebabe 1 hafta falan önde kilosu da öyle bende minyon tipli olduğum için doktor 40 haftaya beklesen normal doğum riskini alamam dedi canım yoksa bende isterdim beklemeyi
fidanylcn biranne__ cidden keyifleri isteyince geliyor benimki de bi gelmek istedi erken diye durdurduk şimdi de ben gelmesini istiyorum gelmiyor kfsçkfsşkfsşjfçdfm