tubayesi kızlar 1 yıl önce sezeryan oldum şuan tekrar hamileyim devlet hastaneleri bakiyormu bu kadar erken olduğu için galiba bakmiyolarmis bilginiz varmi
yaasemin tubayesi bende ıkıncıye bir sene arayla hamılr kaldım sezeryandım ve bı sorun olmadı devlete gidiyorım
tubayesi Minnaksever bende bilemiyorum tehlikeyi göz önüne almak istemiyor çoğu doktor iç dikişlerden kaynaklı galiba
tubayesi yani bana da saçma geldi ilk doğumum özelde oldu fakat şuan fiyatlar baya artmış devlette de öyle şeyler duyunca biraz tedirgin oldum
Burcuuu45 tubayesi ne alaka 4 aylik cocugum varken 1 aylik hamile oldugumu öğrenmiştim gayette bakıyorlar. Kizlarimin arasinda 13 ay var
Aseliimmm tubayesi öyle bir şey yok bakmak zorundalar belki doktorun biraz riskli vs der o kadar bakmak zorunda
Zeyyno_ tubayesi bakiyolar neden bakilmasin sadece bu kadar erken ard arda sezeryan tavsiye edilmiyor
Melike00guven tubayesi Bakıyorlar neden bakmasınlar görevleri eğer tehlike varsa sizi yönlendiriyor zaten