canvecanan 26 haftalık olduk bende de var cuma günü doktor kontrolüm de sordum rahimde açıklık yok . Rahim büyüyor o yüzden 20 haftadan sonra ağrı başlar doğuma kadar ilerler dedi . Bacağım ayrık yürümüyorum ama alt tarafım ağrıyor . Özellikle ayağa kalkınca yürürken temizlik yaparken. Sanki çocuk çıkacak gibi hissediyorum. O yüzden çok yorulma dikkat et dedi .