Kızlar doğumum Eylül sonu gibi. Battaniye nasıl koysam bilemedim. Urfa da malum soğuk olmuyo eylülde. Welsoft koydum ama kalın mı olur bilemedim ekstradan penye de koydum. Eylülde doğum yapmış ya da yapacak anneler önerilerinize açığım. Ama sadece Urfa Antep Mardin gibi yerlerden annelerimiz yazarsa sevinirim. Çünkü bi İstanbul eylül ortasında soğuyor çok fark var arada