Kızlar merhaba aslında çok psikolojim bozuldu destek almam gerekiyor neredeyse her hafta bir bahane bulup doktora ultrasona gidiyorum bebeğim yaşıyor mu diye, instagramda burda kalp durmaları görünce sabahlara kadar ağlıyorum aklımı oynattım kısaca. Geçen gün çok göğüs kasık ağrım vardı. Dünden beri sanki hamile değilim öyle hafiflik daha geçen hafta gittim tekrar gidemem artık bu belirti azalması normal mi