ArzumK Arkadaşlar 6 hafta 5. Gündeyim, karnımda kalp atıyormuş gibi hissediyorum gözle de görülüyor karnımda nabız atıyor resmen, araştırdığımda aort anevrizması belirtisi diyor lütfen bilgisi olan yazabilir mi aynı şeyi yaşayan var mı
Mryymmm 6 hafta 4 gündeyim nabzımız normalden daha fazla öğrenmeden önceki haftamda kalp krizi falan geçiriyorum sandım. Biraz ayakta kaldığımda spor yapmışım gibi oluyor hatta ilk zamanlar uyurken zorlanıyordum. Yatıp karnıma baktığımda nabzıma birlikte hareket ettiğini görüyorum. Çok kişiden gebelik belirtisi olarak bu durumu anlattığını duymadım ama belki benim hissettiğim gibidir sizinkisi de 🙏🏻